Selvom vi gør vores bedste før, under og efter din ferie, så sker det desværre en sjælden gang, at ikke alt går som planlagt/forventet. Herunder kan du se, hvordan vi anbefaler, at du forholder dig.
Inden ferien
Kontrollér straks, at dit rejsebevis er korrekt. Hvis der er fejl, så kontakt en rejsekonsulent hurtigst muligt på 70 10 10 77 eller service@bravotours.dk, så fejlen kan blive rettet. Det er vigtigt, at alle navne er korrekt stavet, som de står i passet.
Læs hotelbeskrivelsen på bravotours.dk. Har vi opdaget fejl i kataloget, eller har hotellet oplyst os om ændringer, så er disse rettet i beskrivelsen af hotellet på bravotours.dk under rejsemål. Dette betyder, at hjemmesiden altid er opdateret med det nyeste om rejsemålene etc.
På ferien
Sker der små eller store fejl, eller lever rejsen ikke op til dine forventninger, så kontakt venligst en af vores rejseledere på rejsemålet, så vi har mulighed for at forsøge at udbedre dette. Eventuelle reklamationer skal med henblik på afhjælpning på rejsemålet gøres gældende overfor rejselederen eller Bravo Tours' rejseleder ellers Bravo Tours lokale kontor. Man kan også benytte det angivne servicetelefonummer. Undladelse heraf kan få indflydelse på den efterfølgende behandling af sagen.
Vores rejseledere møder du bl.a. i lufthavnen, i bussen til hotellet, på velkomstmødet, på hotelservice og på mange af udflugterne. Telefonnummeret til rejsemålets service-/nødtelefon oplyses af rejselederen ved ankomsten.
Efter ferien
Hvis du kontaktede vores personale på rejsemålet, og problemet ikke blev løst tilfredsstillende, beder vi dig skriftligt kontakte Bravo Tours’ kundeservice inden for fire uger efter hjemkomst.
Vi bekræfter hurtigst muligt, at vi har modtaget din reklamation.
Vi behandler alle henvendelser seriøst og fair, hvorfor du skal regne med en svartid på op til seks uger, fra vi har modtaget din reklamation.
Bemærk, at kommentarer på spørgeskemaer bliver taget til efterretning, men ikke besvaret. Spørgeskemaet er ikke en klageformular, men bruges fortrinsvist til statistik.
Bemærk! Reklamationer over fejl og mangler, som ikke har kunnet rettes på rejsemålet, skal fremsendes skriftligt til Bravo Tours senest 4 uger efter rejsens afslutning jvf. de almindelige rejsebestemmelser pkt. 9.
Du kan kontakte os på kundeservice@bravotours.dk
Vi anbefaler, at du gemmer alle relevante oplysninger og information i forbindelse med rejsen til brug for en eventuel reklamation. Det kan være din billet, boardingkort, kuffertmærke og lignende.
Vi skal gøre opmærksom på, at klager ikke modtages via de sociale medier så som Facebook, Trustpilot, Twitter etc., men alene ved skriftlig henvendelse til vores kundeserviceafdeling.
Hvis vi ikke kan finde en fælles løsning
Hvis kundeservice og du ikke kan finde en løsning, der er tilfredsstillende for begge parter, kan du efterfølgende rette henvendelse til Pakkerejse-Ankenævnet for en uvildig rådgivning. Ankenævnets adresse er: Pakkerejse-Ankenævnet, Røjelskær 11, 3. sal, 2840 Holte, tlf.: 45461100. Klageformular kan hentes på Nævnets hjemmeside www.pakkerejseankenaevnet.dk.
Bravo Tours følger altid Pakkerejse-Ankenævnets afgørelser.
Brug 'Ctrl+C' til at kopiere dette link. Forkortet link: