• Information vedr. Great Danes konkurs

Vigtig information til dig

Great Dane Airlines er gået konkurs
Vi er i dag blevet bekendt med, at flyselskabet Great Dane Airlines har erklæret sig selv konkurs. Det er dybt beklageligt, da det er det selskab, vi flyver med til langt størstedelen af vores rejsemål. Derfor er vores absolutte topprioritet at finde andre løsninger til vores gæster.

Hvad betyder det for dig, der har bestilt en rejse hos os, hvor du skulle flyve med Great Dane Airlines? 
Alle i Bravo Tours arbejder lige nu for at sikre din ferie. Vi finder alternative flyløsninger, og informerer dig herom lige så hurtigt vi kan. Du vil primært modtage informationen pr. mail. 

Hvornår får jeg information om min rejse?
Vi kontakter alle gæster hurtigst muligt. Det gør vi via primært mail, og vi kontakter dig, så hurtigt vi kan. Vi kontakter alle i den rækkefølge, de skal rejse – dog kan vi have oplysninger til flyvninger, der ligger længere fremme, og så kontakter vi selvfølgelig også dem.


Vi opdaterer siden løbende - sidst opdateret 18. oktober kl. 16.30

Hvis du skal rejse til sommer-rejsemål

Nedenfor kan du se hvilke gæster, vi har forsøgt at kontakte. Det gælder vores sommer-rejsemål samt gæster i uge 42. Længere nede på siden kan du se vores bekræftede fly til vinter. 

Obs! 
Vi kontakter alle gæster efter afrejsedato. I nogle tilfælde kan vi dog have informationer om flyvninger, der ligger længere fremme – i disse tilfælde kontakter vi selvfølgelig også disse gæster. Vi håber, at du har tålmodighed og venter på, at vi kontakter dig. Der arbejdes lige nu på mange løsninger – og vi har allerede nu sikret os alternative fly og pladser. 

11.10.2021 Billund Calabrien DW605   SMS sendt
11.10.2021 Calabrien Billund DW606   SMS sendt
 12.10.2021  Azorerne  Billund DW650    SMS sendt
 12.10.2021  Azorerne København  DW610    SMS sendt
15.10.2021 Aalborg Kreta NO607 Kl. 05.00 Mail sendt
15.10.2021 Aalborg Rhodos NO639 Kl. 15.40 Mail sendt
15.10.2021 København Kreta JTD221 Kl. 07.05 Mail sendt
15.10.2021 København Rhodos QS4363 Kl. 11.30 Mail sendt
16.10.2021 København Mallorca JTD353 Kl. 07.00 Mail sendt
16.10.2021 Billund Costa de Almeria EVE6732 Kl. 17.10 Mail sendt
16.10.2021 Aalborg Mallorca JTD453 Kl. 16.30 Mail sendt
17.10.2021 København Kreta JTD395 Kl. 07.00 Mail sendt
17.10.2021 Billund Kreta JTD595 Kl. 17.40 Mail sendt
18.10.2021 København Zakynthos ENT683 Kl. 07.00 Mail sendt
24.10.2021 Billund Kreta JTD595 Kl. 17.40 Mail sendt

Hvis du skal rejse til De Kanariske Øer 2021/2022

Nedenfor kan du se hvilke fly, vi har fået bekræftet på vinter 2021/2022. 

Alle vores gæster, der skal rejse på disse datoer, modtager derfor en mail med mere information samt en ny billet til deres kommende rejse. De nye billetter bliver sendt i løbet af de kommende uger. 

12.10.2021 København Fuerteventura JetTime Kl. 9.00   SMS sendt
12.10.2021 Billund Fuerteventura DAT Kl. 9.00 SMS sendt
15.10.2021 Billund Lanzarote QS4301 Kl. 14.00 Mail sendt
16.10.2021 Billund Fuerteventura NO611 Kl. 05.30 Mail sendt
16.10.2021 Aalborg Gran Canaria NO653 Kl. 08.00 Mail sendt
17.10.2021 København Tenerife ENT681 Kl. 10.00 Mail sendt
18.10.2021 Billund Fuerteventura QS4301 Kl. 17.30 Mail sendt
18.10.2021 København Fuerteventura ENT685 Kl. 15.40 Mail sendt
19.10.2021 Billund Fuerteventura DX4631 Kl. 08.30 Mail sendt
22.10.2021 Billund Lanzarote QS4301 Kl. 14.00 Info kommer
24.10.2021 København Tenerife ENT681 Kl. 10.00 Mail sendt
25.10.2021 København Fuerteventura ENT685 Kl. 15.40 Mail sendt
26.10.2021 København Fuerteventura ENT687 Kl. 14.20 Info kommer

Listen bliver opdateret løbende med nye rejsemål og afrejselufthavne. 

Mest stillede spørgsmål

Hvornår får jeg information om min rejse?
Vi kontakter alle gæster hurtigst muligt. Det gør vi via primært via mail, og vi kontakter dig, så hurtigt vi kan. Vi kontakter alle i den rækkefølge, de skal rejse – dog kan vi have oplysninger til flyvninger, der ligger længere fremme, og så kontakter vi selvfølgelig også dem.

Jeg befinder mig på et af jeres rejsemål – kan jeg komme hjem?
Vi skal nok få dig hjem. Vi søger lige nu alternativer til det fly, du skulle have været med. Det bedste du kan gøre er, at holde dig opdateret via vores rejseledere på rejsemålet, som primært kontakter alle via SMS. Disse informationer opdateres ikke her på hjemmeside. Det sker direkte på rejsemålet. Alle rejsende er sikret hjemrejse, da de har købt en pakkerejse hos os.

Jeg har bestilt tilvalg på min rejse med Great Dane Airlines – får jeg dem? 
Vi forsøger naturligvis at få mad om bord til alle vores gæster, der har bestilt dette, på det nye flyselskab. Der kan dog være nogle flyselskaber indenfor de kommende uger, der ikke kan nå at få dette med ombord. Det beklager vi.

Har du bestilt seating direkte ved flyselskabet, er dette desværre tabt. Flyselskabet i det nye selskab vil gøre alt for, at du kommer til at sidde som oprindeligt planlagt, men dette kan desværre ikke garanteres.

Jeg har udfyldt en PLF-formular for indrejse med Great Dane Airlines oplysninger – hvad gør jeg nu?
Så snart du modtager dit nye flyselskab, flynummer og afrejsetidspunkt, anbefaler vi at du ændrer denne. Du vil dog ikke blive afvist, hvis du ikke har mulighed for dette, så længe du har modtaget din QR-kode.

Jeg skal rejse med Great Dane Airlines, men har ikke bestilt hos Bravo Tours – kan I hjælpe?
Vi kan desværre ikke hjælpe gæster, der har bestilt direkte hos Great Dane Airlines, da disse bestillinger ikke er lavet hos os eller i vores system.

Alle rejsemål
Rundrejser
Safari
Golf
Flybillet

Del denne side via E-mail